اما ابتدا ، نام
تجاری- بیشتر به من بگویید
-
نام
تجاریبیش از یک برچسب یا یک علامت در خارج از مغازه شما است. این نقطه اوج رسالت و چشم انداز شماست ، وعده ای که به مصرف کنندگان و شهرت شما به عنوان یک شرکت داده می شود ، که از طریق کانال های متعدد به اشتراک گذاشته شده است.
از طریق تغییر نام تجاری، می توانید هویت قوی تری برای استقرار خود در بازار ایجاد کنید. جای تعجب نیست که چرا توسط نهادهای دیگر ، از جمله افراد تأثیرگذار ، افراد مشهور و مکانها نیز اجرا می شود.
5 نشانه که شما به شدت نیاز به تغییر نام
تجاریدارید
هیچ سهمیه ای در مورد تعداد دفعات تغییر نام
تجارییک شرکت وجود ندارد. اما تغییر نام تجاری مزایای بسیاری دارد که مشاغل را جذب می کند ، مانند افزایش مشارکت برند ، رشد فروش و رضایت بیشتر مشتریان.
در حالی که هرکسی می تواند به دلایل متعدد تغییر نام دهد ، در زیر دلایل اصلی است که یک تجارت را مجبور به انجام این کار می کند.
هویت فعلی شما نشان دهنده تجارت شما نیست.
شما محصول ، خدمات ، اهداف ، تیم و عملیات خود را تا حد یک نسخه در اختیار دارید. اما تعریف آنچه انجام می دهید و اهداف خود در یک هویت واحد می تواند مشکل باشد. اگر کسب و کار شما در مرحله نامگذاری یک نام
تجاریاست ، راهنمای مفید ما را راهنمایی کنید.
اکثر استارتاپ ها فقط برای چرخاندن چرخ ها دارای نام تجارینام تجاری هستند. اما هویت شما بخشی جدایی ناپذیر از مشاغل شما است که باعث ایجاد اعتماد و وفاداری در بین مخاطبان شما می شود.
تصور کنید اگر گوگل به نام قدیمی آنها BackRub و یا پپسی هنوز نوشیدنی براد نامیده می شود. بدون یک نام تجاریمنسجم و تاثیرگذار ، مردم در تشخیص نام تجاری شما مشکل خواهند داشت.
https://99designs.com/blog/logo-branding/best-rebranding-examples/
مشاهده پست مشابه : مردان این آرایش زنان را دوست ندارند