loading...

درهم گرافیک ، محلی برای رشد و آموزش علم گرافیک

یکی از بهترین وبلاگ ها در زمینه آموزش طراحی ، برندسازی و ...

darhamgraphic
بازدید : 147
دوشنبه 19 مهر 1400 زمان : 18:13

با توجه به اینکه شما در حال ایجاد یک الفبا کامل همراه با استایل های مختلف مانند پررنگ ، نازک یا مورب هستید ، طراحی نوع می تواند یک کار وقت گیر باشد. همچنین ظرافت زیادی در این مورد وجود دارد ، و ممکن است برای طراح فونت آموزش ندیده تفاوت بین حروف تایپ ، و ایجاد تنوع در آنها بی اهمیت باشد. همچنین ملاحظات فنی زیادی باید در نظر گرفته شود ، مانند اندازه و فاصله مناسب. برای راهنمایی شما در کنار این موانع ، ما قصد داریم مراحل طراحی قلم را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

نحوه کار فونت ها
-
طراحی نوع اساساً شامل رفتن از نقاشی های دست ساز خود از یک کل الفبا به توسعه یک فایل فونت است. با نصب این فایل فونت بر روی هر رایانه ، نوع حروف را به کتابخانه فونت آن رایانه اضافه می کنید و از طریق هر برنامه ای که از فونت استفاده می کند ، مانند Microsoft Word و Adobe’s Creative Cloud ، در دسترس قرار می گیرد. همچنین می توانید از طریق سایتی مانند Creative Market مجوز فایل فونت را بگیرید و در صورت خرید و بارگیری آن ، درآمد غیرفعال کسب کنید.

برای درک بهتر نحوه عملکرد همه اینها ، بیایید به طور خلاصه برخی از مفاهیم اساسی را از بین ببریم. ما شروع می کنیم که چگونه فونت ها در توصیف کننده های زیادی برای حروف طراحی شده قرار می گیرند. متوجه خواهید شد که اصطلاحات "font" و "typeface" اغلب مترادف هستند.

تایپوگرافی: هنر چیدمان و حالت دادن به سبک.
نوع حروف: طراحی منحصر به فرد حروف در یک حروف الفبا.
فونت: فایل نرم افزاری که شامل یک نوع حروف خاص است.
خوشنویسی: دست خط و کتیبه های هنرمندانه ، معمولاً در حال حاضر با ابزارهای آنالوگ تمرین می شود.
دست نوشته: رندرهای تصویری حروف و کلمات ، اغلب روی پوستر یا علامت.
بیایید در مورد فرمت های فایل فونت صحبت کنیم. دو مورد اصلی که می شنوید عبارتند از Open Type Font (OTF) و True Type Font (TTF). TTF ابتدا توسط اپل و مایکروسافت در دهه 80 به عنوان راهی برای خواندن فونت به راحتی برای رایانه ها و چاپگرها ایجاد شد. OTF بعداً توسط مایکروسافت و Adobe توسعه یافت تا این ویژگی ها را گسترش دهد. در حالی که TTF هنوز در گردش است ، OTF فضای ذخیره سازی بیشتری را فراهم می کند و انواع بیشتری از شخصیت ها را پشتیبانی می کند. هر دو قابل قبول هستند ، اما OTF از هر دو ترجیح داده می شود.

در نهایت ، درک مجوزهای فونت مهم است. مانند هر دارایی خلاقانه ای که توسط یک شخص واقعی ساخته شده است ، حروف چاپی دارای دارنده حق چاپ هستند. مجوزها اساساً راهی برای گسترش استفاده از فونت برای هرکسی با پرداخت هزینه است ، اما مجوزهای مختلف با شرایط و محدودیت های متفاوت ارائه می شود.

اگر قصد دارید طرح فونت خود را بصورت آنلاین بفروشید ، بازار به طور کلی چارچوب خاص خود را برای صدور مجوز دارد و باید قبل از شروع کار این مورد را مرور کنید (این شامل اطلاعاتی در مورد کاهش سود شما نیز می شود). اگر به تنهایی مجوز یک فونت سفارشی را به مشتریان خاص می دهید ، باید مجوز خود را تهیه کنید تا مطمئن شوید در مالکیت هیچ گونه ابهامی وجود ندارد.

https://99designs.com/blog/web-digital/font-design/

به وبلاگ خود خوش امدید
برچسب ها فونت , مایکروسافت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 335
  • بازدید کلی : 574
  • کدهای اختصاصی